خانه - پایگاه دانش کارجویا - رفع بلاک در اینستاگرام + راهکار عملی

رفع بلاک در اینستاگرام + راهکار عملی

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام
فهرست مطالب

اینستاگرام در این چند سال اخیر بسیار تغییر کرده است. همیشه در تلاش بوده تا محیطی امن برای کاربرانش فراهم کند. به خاطر همین مساله قوانین سفت و سختی برای آن وضع کرده است. به همین دلیل باید راهکارهایی که برای رفع بلاک در اینستاگرام را برای مواقع ضرور بدانیم.

بلاک در اینستاگرام چه زمان رخ می دهد؟

بلاک شدن در اینستاگرام انواع مختلفی دارد. می تواند محروم شدن از لایک و کامنت گذاشتن باشد تا محدودیت پست گذاری و… . در این هنگام، موقع لایک یا کامنت گذاشتن با پیام Action Blocked مواجه خواهید شد. زمانی که این پیام را دریافت کنید، به این معنی است که تا مدتی قادر به لایک و کامنت گذاشتن نخواهید بود.

یکی از رایج ترین اخطارها، پیام Your Account Has Been Temporarily Blocked است. این پیام به این معنی است که اکانت اینستاگرام شما، برای مدتی کوتاهی بلاک می شود. اگر می خواهید رفع بلاک در اینستاگرام برای پیج تان اتفاق بیوفتد باید اول دلایل بلاک شدن در اینستاگرام را بدانید. دلیل نمایش این اخطار هم می تواند اقدامات مشکوک و بیش از حد مانند:

  • گذاشتن کامنت بیش از حد
  • فالو آنفالو کردن پیج های دیگران
  • ارسال پست های متعدد در بازه زمانی کوتاه
  • لایک کردن در تعداد بالا

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام

همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است. برای همین قضیه اگر خط قرمزهای اینستاگرام را بشناسیم، مطمئن باشید هیچ وقت بلاک در اینستاگرام برای شما رخ نمی دهد.

 

۱- اپلیکیشن های جذب لایک و فالور ممنوع

اینستاگرام قوانین سفت و سختی برای رشد بیش از حد دارد. یعنی کارهایی که یک انسان معمولا انجام نمی دهد. شما هیچ آدمی را پیدا نمی کنید که در یک ساعت صد تا پیج را فالو یا برای صد تا پیج کامنت بگذارد. اینستاگرام به محض تشخیص اینکه شما از اپلیکیشن های جذب لایک و فالور استفاده کرده اید، شما را بلاک می کند.

 

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام

 

۲- حجم فعالیت را کم کنید

اگر شما به طور خیلی غیر عادی و ربات وار در اینستاگرام فعالیت کنید، از خط قرمزهای اینستاگرام عبور خواهید کرد. در این صورت بلاک شدن در اینستاگرام برای شما رخ می دهد. به عنوان مثال منتشر کردن روزانه ۵ الی ۶ پست در روز.

 

۳- از فیلترشکن استفاده نکنید

فیلترشکن کار تغییر آی پی را انجام می دهد. اگر به طور مداوم اینستاگرام متوجه شود که شما در بازه های زمانی مختلف در حال این اقدام هستید، احتمال بلاک شدن پیج اینستاگرام تون وجود دارد.

رفع بلاک در اینستاگرام به صورت عملی

خب با انواع بلاک در اینستاگرام آشنا شدیم. حالا باید اقداماتی که به رفع بلاک در اینستاگرام به ما کمک می کند را یاد بگیریم و آن ها را پیاده کنیم. یکی از اخطارهای رایجی که در اینستاگرام ممکن است برای شما ارسال شود، اخطار Your Account Has Been Temporarily Blocked است. برای رفع این بلاک در پیج اینستاگرام تان این کارها را انجام دهید:

۱- این اخطار معمولا موقتی است و یک بازه زمانی مشخص دارد. پس بهترین کار این است که مدتی فعالیت در اینستاگرام را کنار بگذارید. بعد از مدتی می بینید که پیج شما از بلاک شدن خارج می شود.

۲- راه دیگر این است که وقتی این پیام را دریافت کردید، گزینه Tell us را بزنید. با کلیک کردن بر روی این گزینه می توانید اینستاگرام را از بلاک شدن پیج تان مطلع کنید.

اگر اخطاری که برای شما ارسال شد، گزینه Tell us را نداشت. گاهی اوقات این اتفاق می افتد. پس برای این اشکال می توانید این مراحل را به ترتیب اجرا کنید.

۱- اول باید صفحه اصلی اینستاگرام تان شوید. آن سه خط بالا سمت راست را بزنید.

۲- بعد گزینه Setting را بزنید و وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام پیج تان شوید.

۳- حالا گزینه Help را از آخر صفحه پیدا و روی آن کلیک کنید.

۴- از بین گزینه هایی که برای شما نمایش می دهد، گزینه Report a Problem را پیدا کنید.

aminfalahan
aminfalahan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *