خانه - پایگاه دانش کارجویا - یادگیری ui ux و گرافیک با بازی

یادگیری ui ux و گرافیک با بازی

ui ux game
فهرست مطالب

آموزشی که باعث بشه مخاطب از اون لذت ببره و خشک نباشه قطعا خیلی بهتر از یه آموزش خشک و سفت و سخته. پس چه بهتر که با بازی کردن بتونیم آموزش ببینیم.

داخل این مقاله بازی هایی برای یادگیری ui ux و گرافیک مثل تایپوگرافی رو به شما معرفی میکنیم.

can’t unsee

ui ux game

داخل این بازی ۲ قسمت مشابه با تفاوت در یک یا چند مورد به شما نشان داده شده و از شما میخواهد که گزینه درست را انتخاب کنید. پس از آن به شما جواب درست همراه با دلیل آن را به شما میگوید.

یکی از بهترین بازی هایی که برای یادگیری ui ux وجود دارد همین بازی است که بر اساس تست A/B طراحی شده است.

 

better web type

type game
این بازی در جهت تقویت تایپوگرافی تهییه شده است. در این بازی از شما میخواهد که با اهرمی که در اختیار دارید متغییر هایی مثل اندازه، فاصله بین خطوط و فاصله کلمات از همدیگر را مخشص کنید تا بهترین ظاهر و ux برای خوانایی متن به وجود بیاید.

Shape Type

LOGO GAME

در این بازی با استفاده از اهرم صورتی رنگی که در اختیار شما است، از شما خواسته میشود تا حرف ناقص را به شکل صحیح ترسیم کنید. این باری یک روش موثر برای یادگیری گرافیک به خصوص در زمینه طراحی حروف و لوگو تایپ می باشد.

 

Color Game

color game

داخل این بازی موارد مختلفی که در مقاله تئوری رنگ ها میتوانید بخوانید مانند hue و saturation و موارد دیگه در شکل های مختلف از شما تست گرفته شده. این بازی راه خوبی برای تقویت میزان رنگ شناسی شما می باشد.

 

در این مقاله سعی شد راحت ترین راه ها برای یادگیری نکات ui ux و گرافیک از طریق بازی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم لذت کافی رو ببرید و آموزش خوبی نیز داشته باشید.

آرمان نوروزی
آرمان نوروزی